[NAACLT Announcements] JOB: Celtic Studies Program, University of California, Berkeley

Marion Gunn mgunn at UCD.IE
Thu Jul 21 10:41:35 UTC 2011

GRMA, a Arailt.

Seo deis iontach daoibh, a chairde, seal a chaitheamh i mbun oibre i
gceantar sin na síorghréine, mar atá, i gCalifornia. Cuireadh maith
mealltach lá fliuch mar é seo in Éirinn. Cuid dár muintir anseo in Áth
Cliath Duibhlinne na doininne atá fós sách óg, sách aislingeach, chuige
sin, cá bhfios nach meallfaí iad sula mbualfadh an leathchéad bliain
suas lena smut? :-)

Foinse: kenny-h at rmc.ca.

Ádh mór oraibh,
mg

Scríóbh 21/07/2011 04:00, Aralt Mac Giolla Chainnigh: