Blue Heron

Tony Johnson Tony.Johnson at GRANDRONDE.ORG
Wed Apr 25 21:47:26 UTC 2007

LaXayam khanawi-Laksta.  lili wik nayka munk-ts'Em yakwa.  ntsayka wawa
"yuLqat tiya7wit" pus khanawi kala-kala kakwa msayka wawa alta.

hayu masi (many thanks),

Tony A. Johnson

Cultural Education Coordinator

Confederated Tribes of Grand Ronde