Res: [etnolinguistica] Biblioteca Digital de Antropologia/Berkeley

Victor Petrucci vicpetru at HOTMAIL.COM
Fri Jul 11 10:17:47 UTC 2008

Caro Eduardo

Perfeito. O caminho que vc dá para a Biblioteca Digital de Berkeley funciona até que em uma certa parte do acervo (não sei quanto), se esbarra com uma restrição onde livros/artigos procurados voltam com a mensagem:

      Update on the Current Status of the JSTOR System

        You are not currently authorized to access this article. Login to JSTOR

                    This article is available for purchase from the publisher for $12.00 USD.If you are affiliated with a participating institution you may be able to obtain the article free of cost to you.
See our access options for more information.

Que lástima.

Um abraço

Victor A. Petrucci
Campinas - Brasil
Visite meu site / Visit my site / Visite mi sitio http://geocities.com/indianlanguages_2000
530 línguas indígenas / lenguas indígenas / indigenous languages
28.000 palavras / palabras / words