[Lexicog] New poll for lexicographylist

lexicography2004 lexicography2004 at YAHOO.COM
Sat Mar 20 05:04:07 UTC 2004

Dr. Khattab, Ce n'est pas un problème. Le vote est seulement pour ces
abonnés de liste qui emploient des programmes machine de lexicographie pour
créer des dictionnaires.
Wayne Leman
English:
That is not a problem. The voting is only for those list subscribers who use
lexicography computer programs for creating dictionaries.
  Wayne Leman
  List facilitator

> au modérateur de lexicographylist
>
> Malheureusement, je ne peux voter car j'ignore le
> contenu des dictionnaires électroniques que vous avez
> présentée.
>
> EL KHATTAB

Buy Ink Cartridges or Refill Kits for your HP, Epson, Canon or Lexmark
Printer at MyInks.com. Free s/h on orders $50 or more to the US & Canada.
http://www.c1tracking.com/l.asp?cid=5511
http://us.click.yahoo.com/mOAaAA/3exGAA/qnsNAA/HKE4lB/TM