LL-L: "Sign language" LOWLANDS-L, 29.JAN.2000 (03) [S]

Lowlands-L Administrator sassisch at yahoo.com
Sat Jan 29 19:33:38 UTC 2000

 L O W L A N D S - L * 29.JAN.2000 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
 Web Site: <http://www.geocities.com/~sassisch/rhahn//lowlands/>

From: Braw1 at aol.com
Subject: LL-L: "Sign language dividit" LOWLANDS-L, 28.JAN.2000 (01) [E]

 I fund hit unfortunit that the sign lied fowk wid be sae separate wi' in yer
countrie, as a minoritie wi' in yer ane countrie, ne'er mind the wirld. Norn
Ireland, is straunge in monie a way. Bit hit's history is tae. When hit came
tae being Jacobite versus Hanoverian,  Eire wis dividit wi' religion, wi'
Scotland hit wis a matter a being fer yer king (Royalist) or no, hit wisnae a
matter o religion, 'n we ken aboot England thir Parliament decidit fer aa us
that we aa were fer King Billy o Orange (tae suit thir ane politiks), ne'er
mind that in Scotland we hud oor ane Parliament hit the time. Norn Ireland's
hisnae recoverit o'er her historie. Straunge thing is that Robert the Bruce
wis crooned King o Scotland and Ireland 'n dreamt o a united Celtic people.
Incidently, he wis a Catholic and a Mason 'n  his familie hud Ulster a lang
time afore the unfortunit Ulster plantations. So, if ye follow aa whit i jist
said,aa the fowk o Ulster are Scots 'n syne afore that aa Scots richtly are
fowk frae Ireland that supplantit the Pict in Scotland. Hatred 'n division
disnae mak onie sense. Straunge thing fowk 'n thir division.
-Mark
Braw1