LL-L: "Language politics" 26.JUN.2000 (04) [S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Tue Jun 27 01:41:42 UTC 2000

 L O W L A N D S - L * 26.JUN.2000 (04) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: Sandy Fleemin [sandy at fleimin.demon.co.uk]
Subject: "Language politics"

> From: Andrew Eagle [K27 at compuserve.com]
> Subject: Language politics [E/S]
>
> There's many a public house in Scotland with a Scots name. Droothy
> Neebours, The Tappit Hen, The drookit Dug, The Auld Hoose, The
> Deil's Heid
>
> Droothy Neebours, St Andrews?
> The Drookit Dug, Cupar?
> The Auld Hoose, North Berwick?

Canna think whare the ither anes micht be, tho The Tappit Hen soonds
familiar - Edinburgh?

Ane o ma favourites is a coffee shop in Hawick caa'd "The Coffin End"
(a coffin end bein the uizual Scots & Scottish English term for the
nairae end o a tenement that stauns itsel atween twa roads).

> I recently saw an advert (Nationwide made by the manufacturer) for
> Scotch
> Pies in a bakers window.  It wis a wee laddie wi a pie in his haund
> sayin
> "Say aye tae a pie!"
> A few years ago a whisky distiller ran a series of Billboard
adverts along
> the lines of 'Gangs doon brawlies!" etc. They also followed this
> up with TV

A've seen ane whare the'r some animated cocks an hens, an at the end
o'd the cock says, "D'ye ken, hen?" Canna mind what it wis for, tho!

The war a incident in Tranent a while back whan a shopkeeper pat up a
sign sayin "Please Beware, Slippery Flair", an a health inspector tried ti
say it haed ti be "Floor". The shopkeeper telt him he wad haud the him
responsible if he chynged it an ane o the locals slippit a fit, an the
health
inspector piped doun!

Sandy
"Him that wull ti The Drookit Dug, maun ti The Drookit Dug"  :)
http://scotstext.org