LL-L: "Language politics" 27.JUN.2000 (03) [S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Tue Jun 27 22:18:59 UTC 2000

 L O W L A N D S - L * 27.JUN.2000 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: Andrew Eagle [K27 at compuserve.com]
Subject: LL-L: "Language politics" [S]

Sandy Fleemin wrate:
Subject: "Language politics"

>> From: Andrew Eagle [K27 at compuserve.com]
>> Subject: Language politics [E/S]
>
>> There's many a public house in Scotland with a Scots name. Droothy
>> Neebours, The Tappit Hen, The drookit Dug, The Auld Hoose, The
>> Deil's Heid

> Droothy Neebours, St Andrews?
>The Drookit Dug, Cupar?
>The Auld Hoose, North Berwick?

>Canna think whare the ither anes micht be, tho The Tappit Hen soonds
>familiar - Edinburgh?

Thon's in Dunblane ower fae the Cathedral.
The Deil's Heid wis in Arbroath. The Deil's heid is a muckle craig on the
shore. (Its wrutten thon wey on ordinance survey cairts - alang wi the
needle's ee - a lang craig wi a hole in't.

Droothy Neebours, Perth an Edinburrie. A think thon's a chyne o brewerie
pubs.
The Drookit Dug, Cupar? Ay!
The Auld Hoose, North Berwick? Thare's ane in Edinburrie an ane in Perth.

>Ane o ma favourites is a coffee shop in Hawick caa'd "The Coffin End"
>(a coffin end bein the uizual Scots & Scottish English term for the
>nairae end o a tenement that stauns itsel atween twa roads).

Weel that's ane A dinna ken. A canna mynd seein it whan A wis in Hawick
aboot three week syne.
Ower the last twa-three year A'v been takkin phonties o siclike whan a'm
oot an aboot. Naw! A dinna spend aa ma days in a howff! - Och weel! no aw o

thaim;-)
Oniegates, mibbies ae day day A'll git tae pittin thaim on ma wabsteid -
shaw fowk that Scots dis exeest.

> I recently saw an advert (Nationwide made by the manufacturer) for
> Scotch
> Pies in a bakers window.  It wis a wee laddie wi a pie in his haund
> sayin
> "Say aye tae a pie!"
> A few years ago a whisky distiller ran a series of Billboard
adverts along
> the lines of 'Gangs doon brawlies!" etc. They also followed this
> up with TV

>A've seen ane whare the'r some animated cocks an hens, an at the end
>o'd the cock says, "D'ye ken, hen?" Canna mind what it wis for, tho!

>The war a incident in Tranent a while back whan a shopkeeper pat up a
>sign sayin "Please Beware, Slippery Flair", an a health inspector tried ti

>say it haed ti be "Floor". The shopkeeper telt him he wad haud the him
>responsible if he chynged it an ane o the locals slippit a fit, an the
>health
>inspector piped doun!

A'v seen things lik "Tatties selt here".

Thare'a a But N Ben restauraunt in Auchmithie.
An the Gaberlunzie in Perth...

This threid micht coud tak on a hail new gate - Scots Pub names...

Colin wrate:
Subject: LL-L: "Language politics" 26.JUN.2000 (04) [S]

>> Sasndie wraet:
>>Canna think whare the ither anes micht be, tho The Tappit Hen soonds
>>familiar - Edinburgh?

>It's in Back Wynd, Aiberdein.

Fae abuin ye can see the tane A ken is in Dunblane.

Ian James Parsley wrate:
Subject: LL-L: "Language politics" 26.JUN.2000 (01) [E/S]

>Andy Eagle wrote:

>> Which nation and which language?

>Dinna be askan complicate quaistens!!

Fair eneuch! A kent whit ye meant - juist gien things a guid steer;-)

Andy