LL-L: "Standardization" LOWLANDS-L, 06.SEP.2000 (06) [S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Wed Sep 6 22:02:09 UTC 2000

 L O W L A N D S - L * 06.SEP.2000 (06) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: Sandy Fleemin [sandy at scotstext.org]
Subject: "Standardization"

> From: R. F. Hahn [sassisch at yahoo.com]
> Subject: Standardization
>
> Whit we need is a muckle Scots langage sample (a story mibbie) in IPA
on
> the Wab, the same text in three till five dialects.

Haud on - A'm wirkin on't!  :)

Efter nifferin some sample texts wi "untholable" spellins wi John
Magnus
ower the past twathree days we'v begun ti think up a pure diaphonemic
spellin system, an A'v startit ti program it ti dae juist the vera
thing
ye'r askin for!

If ye'r curious ye can hae a glint o things ti come at
http://scotstext.org/scotlab/prayer.asp - here ye'll see a menu wi a
selection o three dialecks - wale ony ane ti see a phonetic renderin o
the
Lord's Prayer in that dialeck!

It's no nar perfit the nou, alace! - dinna uise it as a pronunciation
guide
till we'v got aa the runkles airnt oot. In particlar, "us" _isna_
soondit
"uz" in Scots! A'll sort it aa mair suin nor syne.

Ance we git it wirkin fine for this wee bittie text, A'll pit up a hale
story. The guid thing aboot it is that the dialeck versions is aa
generatit
fae the ae raw text bi uise o diaphonemic symbols - nae need ti type
aathing
oot three or five times!

Tak tent that ti see the page richt ye'll hae ti hae the Lucida Sans
Unicode
font installed on yer system - it comes packaged wi Windaes 98, or ye
can
dounload it frae the Microsoft, Unicode or ither pages.

Sandy
http://scotstext.org
A dinna dout him, for he says that he
On nae accoont wad ever tell a lee.