LL-L: "Clara Kramer-Freudenthal" LOWLANDS-L, 14.JAN.2001 (03) [E/LS]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Sun Jan 14 23:59:02 UTC 2001

  L O W L A N D S - L * 14.JAN.2001 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

[The following is in Low Saxon (Low German) and English.]

Leve Lüüd',
Vör 'n paar Weken hett us Liddmaat Fru Clara Kramer-Freudenthal 'n asige
Thromboos' kregen, un 'n Tied lang weren de Dokters bang, dat se 'n Embolie
kriggt.  Vunmorgen heff ick er wedder anropen üm künnig to warden, wo 't er
gait.  Ick heff mit er Mann un mit er sülmst snackt.  De Thromboos' hett se
noch, ook noch veel Wedaag', un se mutt alltied er Been hoog leggen.  Se
seeg' sülmst, dat dat in er Öller (81) nich so gau beter wardt un dat se nu
gedüllig wesen mutt, avers licht is er dat nich, düsse süst so aktive,
stevige Fru.  Dat Gode is, dat de Gefaar vun 'n Embolie nu schients nich
meer bestait.  Ick heff er seggt, dat 'n Barg Minschen wied un sied an er
dinkt un er gaue Beternis wünscht, un ick heff er verspraken, dat ick jüm
düsse Naricht tostüür.  Ick schall er warmsten Gröten an Jie alltohoop
uutrichten un seggen, dat se sick to all de Emails, Post un Anropen basig
höögt hett un sick vun Harten bedankt.  Er Adressen findt Jie ünnen.
Beste Gröten,
Reinhard "Ron" Hahn
Seattle, USA

Hello, everyone!
A few weeks ago our member Ms. Clara Kramer-Freudenthal got a thrombosis,
and for a while her doctors feared she would get an embolism.  This morning
I called her again in order to find out how she was doing.  I spoke with
her husband and with her.  The thrombosis is still there, as is a
considerable amount of pain, and she has to elevate her leg at all times.
She is aware that this will not go away so quickly at her age (81) and that
she must be patient, but it is not easy for this usually so active and
energetic woman.  The good thing is that the danger of an embolism forming
seems to be over.  I told her that many people far and wide think of her
and wish her speedy recovery, and I promised to send this message out to
everyone.  I am supposed to give all of you her warmest regards and to tell
you that she was delighted to get all the email messages, mail and calls,
and that she sends her heartfelt thanks to everyone.  You will find her
addresses below.
Kind regards,
Reinhard "Ron" Hahn
Seattle, USA