LL-L "Language politics" 2002.02.13 (04) [E/Z]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Wed Feb 13 17:45:23 UTC 2002

 L O W L A N D S - L * 13.FEB.2002 (04) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com>
Subject: Language politics

> From: "Expreszo" <expreszo at zeelandnet.nl>
> Subject: Handtekeningenactie om Zeeuws erkend te krijgen
>
> Dear Lowlanders,
>
> I do not know wether this is interesting to you, but it sure is for the
> friends of Zeelandic:
>
> Zeebanket wrote this:
>
> "Huj,
>
> Gin Zeêuwse tekst dit keer, mae een oproep. 't Zeêuws komt volgens 't > Europees
> Handvest voor Streektalen en Talen van Minderheden in
> anmerkienge vo erkennienge as streektaele. Een groep wetenschappers ei
> geconstateerd at 't Zeêuws voldoet an de voorwaerden vo zò'n
> erkennienge.
>
> Noe is t'r een 'andtêkeniengactie gaende die a d'r vo moe zurge as ze in > Den
> 'Aegt wete dat de Zeêuwen 't beste mee ulder dialect vor è.
> As je die actie wil steune, kunne je surfe naè www.scez.nl. Daè lees je > d'r
> oôk aolles over. Geliek ondertêkene op internet kan daè oôk (de
> wegt daènaètoe afsniee oôk; surf naè http://www.scez.nl/forms/zeeuws.htm).
>
> Let op: 't gaet om een stikje papier waedeu 't Zeêuws een bepaelde > erkennienge
> kan geniete en daèdeu beter beschermd kan ore. 't Gae
> uutdrukkelijk NIE om een erkennienge as een echte taele zòas 't Fries of > zò.
> 't Bluuf leuk, zei mae...
>
> Dank vo j'n andacht & toet een kommende keer,
>
> Zeêbanket op 't Zeêlandnet"
>
> Kind regards,
>
> Margot Geijs

Thanks, Margot.

I have added links to our Zeelandic online resource guide
(http://www.geocities.com/sassisch/rhahn/lowlands/links_zeeuws.html).

Also, you might be interested to know that lately we have been joined by some
more people who expressed special interest in Zeelandic.

Best wishes,