LL-L "Rituals" 2002.01.10 (06) [E/S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Thu Jan 10 19:56:19 UTC 2002

 L O W L A N D S - L * 10.JAN.2002 (06) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: Margaret Tarbet <oneko at mindspring.com>
Subject: Rituals

Sandy sgriobh:

>Still on the subject of rituals, what sort of graces, in the
>sense of prayers before a meal, are traditional in the Lowlands?
>The best known in Scotland is the Selkirk Grace, popularised by,
>and usually attributed to, Burns (this is the version I learned
>from my mother, Burns's is slightly different):
>
>Some hae meat an canna eat,
>    An some can eat that wants it,
>But we hae meat, an we can eat,
>    An sae the Lord be thankit.

Some hae meat as cannae eat
An some wad eat as want it
But we hae meat, an we can eat,
An we say 'Laird, be thankit'.

...was ours.

And also, along rather-less-reverent lines

Here a bittie wean A stan
Heavin up ma either han
Cauld as paddocks tho they be,
A pray God gie yer grace tae me
Amen

I fell about giggling the first time I heard it...the thought of
paddocks being mentioned in prayer was just too funny a contrast, at
that age.

Margaret