LL-L "Traditions" 2004.12.13 (05) [LS]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Mon Dec 13 18:20:38 UTC 2004

L O W L A N D S - L * 13.DEC.2004 (05) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net
S=Scots Sh=Shetlandic V=(West)Flemish Z=Zeelandic (Zeêuws)

From: Arend Victorie <victorie.a at home.nl>
Subject: LL-L "Traditions" 2004.12.12 (02) [E/LS]

Och, ik weede niet of dit noe wiesheid is. Ik weed niet hoe aold datai bint
en dat dut der ok niet toe.
Maor ik bin geboren in 1952 en opgruid op 't platte laand in een hiel klein
dorpie op de zaandgronden.
En ik hebbe niet van die mooie herinnerings an Sunterklaos. Ai toendertied
bij die aolde baos mussen komen dan was der vergangen jaorbeslist wel wat
gebeurd wat niet deur de beugel kun. Dat weurden dan een paar fenienige
klappen met de roe aover de haanden hen en op
zien slimst kwamen ie in een groten zak en taogden daormit aover de
schoelgang totdat de Meister of de Juffer zee dat hij/zij toch wel een
beetien medelieden had en datai niet met hoefden hen Spanje.

Nee, net wat a'k al schreven hebbe 't bint en blieft theorien die aoveral op
't internet en in boeken neer'epent wordt en in sommige van die theorien kan
ik wel mitgaon. Wel  is 't een onaoverkomelek gegeven dat het nuumen van
karstmis pas in de 11e eeuw  bij oonz zien intrede hef 'edaone.kerstmisse
Daorveur was 't altied midwinter of joel-feest 't winterfeest van de aolde
Germanen.

Goodgaon Arend.