LL-L "Resources" 2004.01.28 (07) [E/S]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Thu Jan 29 01:27:14 UTC 2004

L O W L A N D S - L * 28.JAN.2004 (07) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net
Posting Address: lowlands-l at listserv.linguistlist.org

From: Thomas <t.mcrae at uq.net.au>
Subject: LL-L "Resources" 2004.01.28 (05) [E/S]

on 29/1/04 10:24, R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com> wrote:

>> I just received a copoy of the Summer 2003 edition of the American
>> magazine 'Scots Life'.
> Or perhaps *wish* one were Scottish?
Initiation is available at reasonable rates.
> Bi fegs, Tam!  Deed, ye "soond" lik a prood Scotsman the day!
Ah Ay ahm that.
> Can A hae a
> wee bit o that an aw?
Naw Ye cannae but gin Ye git that initiation.....
>Whit wad the magazine dae tae Sassenach, Saxon,
> Dutch, Fleimish an ither sort Scotophiles?  Div ye recommend thay
subscrieve
> tae it?  An whit's the price an the address?
SCOTTISH LIFE
PO BOX 403
VANDALHA OH 45377-9870
Subscription $US 17.50 for one year (4 issues). That's accfording to the
card inside
> Dis it hiv onything tae dae wi
> "Scots Life" on the Wab (http://www.origins.net/ScotsLife/)?
Dinnae ken but thay gie a Website us www.Scottish Life Magazine.com
Ah goat the title wroang, soarry but mah heid wiz spinnin' with pride ut the
time. Nivver saw this magazine afore, pals in Canada sent it mah wey.
> Are ye shuir the speirin and the readin o the data wis fair, dinna inrow
wir
> Gabriele?
Dinna Ken, wisnae thair at the time. Thae facts iz goat tae be true !
Ah'm luikin foarwart tae talkin real Scots aince mair come May fur Ah'm gang
back tae Embro fur a cupple of weeks afore movin' oan tae Canada., Be warnt
we cuid e'en be in DC fur a few days tae raise a hubbleshoo or twa afore
finishin up in SF tfur a wee stramash thair.
Regards
Tom
Tom Mc Rae PSOC
Brisbane Australia
"The masonnis suld mak housis stark and rude,
To keep the pepill frome the stormes strang,
And he that fals, the craft it gois all wrang."

----------

From: R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com>
Subject: Resources

Thanks, Tam!

> Dinnae ken but thay gie a Website us www.Scottish Life Magazine.com
> Ah goat the title wroang, soarry but mah heid wiz spinnin' with pride ut
the
> time.

A'v fund it.  Its http://www.scottishlifemagazine.com/ .  The magazine ay
leuks braw.  An it isna ower dear, A ween.

> > Can A hae a
> > wee bit o that an aw?
> Naw Ye cannae but gin Ye git that initiation.....

Och ...  Thare's an *initiation*?!  Dis it enrowe bree, parritch, haggis, a
birl an a bob an a féile-beag?  Or mebbe gibbles an acts past aw?  (Ye can
tell me quate-lik amang fallae-Aussies gin ye canna tell on the Leet.)

> Be warnt
> we cuid e'en be in DC fur a few days tae raise a hubbleshoo or twa afore
> finishin up in SF tfur a wee stramash thair.

A shoud gie ye ma nummer so we can blether whan ye come tae the States.
(But dinna test ma spoken Scots whitiver ye dae!)  A'm naurest San
Francisco, in Seattle, howpfully a sauf lenth awa frae yer hubbleshoos o
unkent naitur.

Regairds,