LL-L 'History' 2006.12.11 (02) [LS]

Lowlands-L List lowlands.list at gmail.com
Mon Dec 11 22:21:21 UTC 2006

L O W L A N D S - L * 10 December 2006 * Volume 02

From: victorie.a at HOME.NL
Subject: LL-L 'History' 2006.12.10 (02) [E]

H Woltman schreef,

Beste Arend,

besten Dank ook för de gaue Antwoort. Man blots, wenn ik dat richtig
mitkregen heff, denn betekend se de Union vun 7 Kuntreien vundaag jümmer
as 'Nederland' (Eentall) un nich mehr as 'De Nederlanden' (Mehrtall).
Daar köönt wi, de Lowlanders, doch kommodig vun
Nederlanden/Nedderlanden

/Neerlannnen snacken, meent wi de Lowlands
(Nederland, Neddersassen un ümto)? Mi dücht, düsse Naam is beter as
Leegland orrer Sietland.

Dank u wel voor uw antwoord. Maar toch, de Unie van 7 Nederlandse
gewesten wordt vandaag 'Nederland' (enkelvoud) genoemd en niet meer 'De
Nederlanden' (meervoud).  Mogen wij, de Lowlanders, toch rustig van 'De
Nederlanden' praten wanneer we menen de Lowlands (Nederland, Nedersaksen
samen met anderen nabije landen). Ik geloof, deze naam is beter dan
Leegland of Sietland.

Mit heel fründliche Grötens / Met vriendelijke groeten
Utz H. Woltmann

Moi,

Daor zit wel waorheid in.

Aw now de olde "Limes, handels en verdedegingsroute" van de Romeinen anholt
dan hebt wij een mooi stökkie Lowlands in 't Engels, oftewel Leeglaand in
't.
Nedersaksisch ,'t betiekent allebeide 't zölfde.

Goodgaon,

Arend Victorie

----------

From: victorie.a at HOME.NL

Moi,

De anduuding "De Nederlanden" hebt deink ik ok nog een aandere betiekenis??
"Neder" <mnl. nēder.> < onfr. ofr. nither> <os. nithar> <ohd. nidar> <nhd.
nieder>
<oe. Niðer> <ne. nether> <on. niðr> 't Beantwoord gehiel an 't <oind.
nitarấm>
Wat naor beneden betiekend. Kan 't zo wezen dat doar "De laanden verder naor
beneden" mit bedoeld wörden?

Goodgaon,

Arend Victorie

From: Stellingwerfs Eigen <info at stellingwerfs-eigen.nl>