LL-L "Etymology" 2007.07.24 (03) [A/E]

Lowlands-L List lowlands.list at gmail.com
Wed Jul 25 05:20:49 UTC 2007

L O W L A N D S - L  -  21 July 2007 - Volume 03

From: elaine kruger-haye <elainekh at eject.co.za>
Subject: LL-L etomology "fiets"

New to the list so forgive errors.

The orgin ' of the word fiets' or 'trapfiets' for bicycle, velo, etc seems
to be not well documented in Nederlands or Afrikaans.  Does anyone have
information? Are there other languages where a bicycle is called a fiets?

----------

From: R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com>
Subject: Etymology

Goeiemôre, Elaine, en welkom op ons lys!

Ons kan nie te veel lede van Suid-Afrika hê nie, sê ek. Elsie en Mark het
tot hier toe die meeste van die Afrikaans-las gedra. Die ander sê niks;
hulle is te skaam en sit agter die gordyn van naamloosheid.

(My Afrikaans kan nie getel word nie. As almal hier weet is dit 'n saak van
vermaaklikheid, als ook my Fries en Scots. Maar ek gebruik hulle in elk
geval met respek, alhoewel die resultate dikwels baie snaaks is.)

Groete!