LL-L "Language varieties" 2008.10.24 (03) [E]

Fri Oct 24 20:19:27 UTC 2008

L O W L A N D S - L - 23 October 2008 - Volume 03
Please set the encoding mode to Unicode (UTF-8).
If viewing this in a web browser, please click on
the html toggle at the bottom of the archived page
and switch your browser's character encoding to Unicode.

From: Arend Victorie <victorie.a at home.nl>
Subject: LL-L "Language varieties" 2008.10.23 (05) [D]

Moi David,

Wij hebt in Drenthe de Stichting Drentse Muziekmaatschappij, die ondersteund
ankomend talent

mit finaciele en mit praktische middeln. http://www.sdmm.nl/

En ie hebt geliek der is hiel veul andacht en steun veur de Dreinse en
Grunninger muziek in de streektaol.

Sommige artiesten hebt uutverkochte zalen, Daniel Lohues is zölfs landelijk
deur ebreuken.

Hiel veule artisten op 't Huus van de Taol.
http://www.huusvandetaol.nl/component/option,com_weblinks/catid,24/Itemid,23/

Mien songtekst Cillie Nèvelhekse is op een hiele mooie melodie ezet deur No
Name een band uut t Hollaandse veld, niet zo wied hier vandaon.

http://www.youtube.com/watch?v=4U84QD6PZYg

Wat betreft 't vienden van een bane in de randstad?

Ik kan mij niet indeinken dat, dat tegenswoordig problèmen op zul lèvern.

Wijlen Relus ter Beek, Commissaris van de Keuninginne veur oonze pervincie,
was daorveur Minister van defensie.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Relus_ter_Beek

En Relus was een rasechte Dreinse kerel mit de wortels nog diepe in de
Coevorder vèenegrond.

Ik wark momenteel zölf in Almere en ik koome tiedens mien warzemhèden vake
mèensen tegen mit een noordelijk accent.

Hiel veule onderwiezers die hèur heil in Almere ezöcht hebt koomt uut 't
noorden. Frieslaand, Grunning en Drenthe.

Dus 't is as noorderlingn hielemaole niet zo moeilijk umme een bane in de
randstad te vienden.

Goodgaon,

Arend Victorie