LL-L "Language politics" 2010.02.27 (02) [NDS-NL]

Lowlands-L List lowlands.list at GMAIL.COM
Sat Feb 27 23:28:17 UTC 2010

L O W L A N D S - L - 27 February 2010 - Volume 02
lowlands.list at gmail.com - http://lowlands-l.net/
Posting: lowlands-l at listserv.linguistlist.org
Archive: http://listserv.linguistlist.org/archives/lowlands-l.html
Encoding: Unicode (UTF-08)
Language Codes: lowlands-l.net/codes.php

From: Joachim <Osnabryg+Lowlands at googlemail.com<Osnabryg%2BLowlands at googlemail.com>

Subject: LL-L "Language politics" 2010.02.27 (01) [NL, NDS]

Nidderländsk kuomt in't grundgeset (in NL)!

Auk wan ik wat van de NL'ske regeringspartiggen CDA un ChristenUnie kümt,
ållemaul kritisk anseye, mot ik seggen, dat ik dat belankriik fiine, dat een
sprauke van de Nidderdüüdske familge nu verfatingsrank kriigen sal.

Annersiits is tominnest unklår, of dat nig auk tiigen de annern
nidderdüüdsken strektallen richt is.

Wat segget ji kornuten van NL & B dårto?

Met echt-westfœlsken »Goutgaun!«
joachim
--
Kreimer-de Fries