LL-L "Events" 2011.09.15 (02) [NL]

Lowlands-L lowlands.list at GMAIL.COM
Thu Sep 15 19:08:22 UTC 2011

L O W L A N D S - L - 15 September 2011 - Volume 02
Posting: lowlands-l at listserv.linguistlist.org

From: "Stellingwerfs Eigen" <info at stellingwerfs-eigen.nl>
Subject: LL-L "Events"

Beste Roland,
Alvast gefeliciteerd met de voorstelling en het verschijnen van alweer een
Woordenboek van jouw hand. Dank voor de uitnodiging. Ik verheug mij er nu al
op om - evenals bij de presentatie van je vierde vermeerderde druk van het
Oostends Woordenboek op vriedag den 15den september 2006 - opnieuw van de
partij te mogen zijn. Niet in de laatste plaats kom ik dan ook graag naar
Oostende vanwege de uitbundig vriendelijke gastvrijheid die mij toen ten
deel viel en waaraan ik nog steeds warme herinneringen heb bewaard.
IJs en weder dienende, kunde gij op mij rekenen. Graag tot dan en
Mit een vrundelike groet uut Stellingwarf,
Piet Bult

listserv at listserv.linguistlist.org or lowlands.list at gmail.com