Sukhariki-chupchiki

Maria Dmytriyeva xmas at UA.FM
Thu Oct 30 22:35:19 UTC 2008

Чубарики-чубчики

Ой, у лузі калина, ой, у лузі калина.
Калина, калина, чубарики-чубчики, калина,
Калина, калина, чубарики-чубчики, калина.

Там дівчина ходила, там дівчина ходила.
Ходила, ходила, чубарики-чубчики, ходила.
Ходила, ходила, чубарики-чубчики, ходила.

Цвіт калини ламала, цвіт калини ламала.
Ламала, ламала, чубарики-чубчики, ламала.
Ламала, ламала, чубарики-чубчики, ламала.

Та в пучечки складала, та в пучечки складала.
Складала, складала, чубарики-чубчики, складала.
Складала, складала, чубарики-чубчики, складала.

Та й на хлопців моргала, та й на хлопців моргала.
Моргала, моргала, чубарики-чубчики, моргала.

Домен БЕСПЛАТНО!
С хостинг-планом на http://www.hostpro.ua