Lakota letter from Leeds at the turn of the century

CATCHES VIOLET napshawin at msn.com
Thu Mar 18 23:10:03 UTC 2004

Itxo, ate' le anpetu
kin wowapi chic'u kte lo
na eya, mish taku na (ni) (perhaps, takuni)
ota achiciya (echiciya)
un kte shni tkxa
itxo ptelyela (ptelyela)
wochiciyakin kte lo
(letuya) wa-un tkxa
taku shica wa-yun shni yelo
lila tanyan wa-un welo
Iho. Hechetu welo

This is the version in the way I write with the Txakini-Iya Wowapi.
Violet Catches, miye

>Ito ate le anpetu
>kin wowape cicu
>kte lo