Yuecetu - Re: A great Polymath

"Alfred W. Tüting" ti at fa-kuan.muc.de
Mon Jun 26 08:13:59 UTC 2006

 >  Hello to Dave also, Buna( dimineat,a! Ce mai facet,i? Ma( bucur ca( va(
va(d : Încîntat sa( va( cunosc! Unde at,i înva(t,at romînes,te? Eu am înva(t,at
cîteva cuvinte s,i expresii românes,te. Noroc! La revedere! Clive. <<

Dragã Clive, prieten,

eu n-am stiut cã stii sã scrii si în limba românã, foarte bun adevãrat!
  Cred cã ai învãtat multe limbi deja în viata ta numai scurtã ;-)
(kidding).
Eu am învãtat româneste de mult (1958) 'pe stradã' cu prietenii mei din
Românie, si mai târziu cu sotia mea, care este o nemtioaicã - sasioaicã
- din Ardeal (Agnita/Agnetheln/Szent Agóta). Am si început odatã sã
studez pe limba r. la universitate la Muenchen, dar - cum stii tu - 'am
fãcut' judecãtorul acolo... Am citit multe poezii în romãneste (se poate
cã ai deja vizitat pagina mea a poeziilor?), dar nu mai vorbesc mult în
zile aceste, afarã numai când suntem în grãdina noastrã cu sotia cã
vecinul sã nu ne înteleagã ;-) Scuzã greselii mele...

Toksa ake

Alfred