UDMURT SUMMER COURSES?

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Tue May 29 08:44:16 UTC 2001

 Hei!

 Tiedettekö jotakin udmurtin kesákurseista?  Olen kirjoittanut heille
enemmánkin kertaa, mutta en saanut vastausta jo kolme vikkoa!

 Tere!

 Kas keegi teab midagi udmurdi suviülikoolist?  Ma kirjutasin neile mittu
korda, aga kolme nádala jooksul vastust ei saanud.

 Hi!

 Do anybody know anything about the summer courses in Udmurt? I wrote them
more times, but I have got no answere for three weeks!

 Thank you!

       Fejes László

--
Kui on kiire ja tähtis, kirjuta aadressile
Jos on kiire ja tärkeä, kirjoita osoitteella
iramszarvas at freemail.hu