Workshop on Khanty syntax in Piliscsaba

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Thu Jan 24 17:16:24 UTC 2013

With apologies for multiple postings:

the Péter Pázmány Catholic University in Piliscsaba will host a workshop on Khanty syntax in April. More information below (in Hungarian) or from the organisers (see below); the working language of the workshop will be English.

Best
JL
--
Univ.Prof. Dr. Johanna Laakso
Universität Wien, Institut für Europäische und Vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft (EVSL)

Välitetty viesti alkaa: