[Ura-list] Conference: Hungarian historical linguistics

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Wed Jan 27 14:09:15 UTC 2016

Forwarded (in Hungarian, below) the first call to a conference on Hungarian historical linguistics, due to take place in Szeged (April 27-28, registration deadline February 29). For more information please read below or contact the organizers.

Best
JL
--
Univ.Prof. Dr. Johanna Laakso
Universität Wien, Institut für Europäische und Vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft (EVSL)