LL-L: "Language politics" LOWLANDS-L, 19.JAN.2000 (03) [E/S]

Lowlands-L Administrator sassisch at yahoo.com
Thu Jan 20 03:44:34 UTC 2000

 L O W L A N D S - L * 19.JAN.2000 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
 Web Site: <http://www.geocities.com/~sassisch/rhahn//lowlands/>

From: G Halliday [G.Halliday at xtra.co.nz]
Subject: LL-L: "Language politics" LOWLANDS-L, 19.JAN.2000 (02) [E]

Ane or twa scrievit anent Friockheim

The date o chynge is weel-kent, 22nd o Mei 1824, fae Friock Feus tae
Friockheim. The wittins aready gien is maist likely richt wi Friock
(umwhiles Freok) fae  Fraoch. The laird at chyngit the name, John Andson,
bidit lang in Germanie an sae a German origin seems lik eneuch. Ony Norroway
borraein wad be asimilatit tae Scots hame /hem/ gin it wis early.

Geordie Halliday