implementar no moodle

Valerie Sutton sutton at SIGNWRITING.ORG
Fri Sep 10 15:23:13 UTC 2010

SignWriting List
September 10, 2010

Otilia-
I just found Moodle on the web. Do you want to program lessons in SignWriting on Moodle?

Moodle
http://docs.moodle.org/en/About_Moodle

Moodle is a software package for producing Internet-based courses and web sites. It is a global development project designed to support a social constructionist framework of education.

Moodle can be installed on any computer that can run PHP, and can support an SQL type database (for example MySQL). It can be run on Windows and Mac operating systems and many flavors of linux (for example Red Hat or Debian GNU). There are many knowledgeable Moodle Partners to assist you, even host your Moodle site.

-------

Otilia-
Eu encontrei Moodle na web. Você quer lições do programa em SignWriting no Moodle?

Moodle
http://docs.moodle.org/en/About_Moodle

Moodle é um pacote de software para produzir cursos baseados na Internet e web sites. É um projeto de desenvolvimento global destinado a apoiar um quadro construcionista social de educação.

Moodle pode ser instalado em qualquer computador que pode executar PHP, e pode suportar um tipo de banco de dados SQL (MySQL por exemplo). Pode ser executado em sistemas operacionais Windows e Mac e muitos sabores de Linux (por exemplo, Red Hat ou Debian GNU). Há muitos conhecedores Moodle Partners para ajudá-lo, mesmo hospedar seu site Moodle.

---------