Request for some signs in LSF

Adam Frost icemandeaf at GMAIL.COM
Thu Aug 2 20:00:07 UTC 2012

I have been translating some articles related to American Deaf History from Wikipedia into ASL and came across some cities from France that I do not know the signs for. I do know two variations for Paris, which was verified in the French SignPuddle. I looked for Metz, Chambéry, and Bordeaux, but only found Bordeaux. However, I couldn't really make out what was trying to be written. If anyone knows the signs for the three cities, it would be greatly appreciated.

J'avais traduit quelques articles liés à l'histoire sourde américaine de Wikipedia dans l'ASL et ai trouvé quelques villes de France que je ne connais pas les signes pour. Je sais deux variations pour Paris, qui a été vérifié dans le SignPuddle français. J'ai recherché Metz, Chambéry, et Bordeaux, mais ai seulement trouvé le Bordeaux. Cependant, je ne pourrais pas vraiment faire dehors ce qui essayait d'être écrit. Si n'importe qui connaît les signes pour les trois villes, on l'apprécierait.

Adam