CJ email exchange with non-list-member ;-)

Liland Brajant ROS� lilandr at YAHOO.COM
Tue Jul 6 02:00:32 UTC 2004

LahayEm shiks...

I thought this email exchange between myself and David
Richardson of Orcas Island might be of some interest,
since he started off in Chinook Jargon of the old
school and then switched to our usual Esperanto. It is
an example of the unscripted use of the pidgin.

Dave Robertson esp. note my PS, if you can make it
out.

Haruo = lilEnd

-----Original Message-----
From: dave richardson
To: Leland Ross
Sent: 07/05/2004 10:07 AM
Subject: RE: Adreso kaj nekrologo

Klahowya! Nika wake kumtux, mika kumtux wawa Chinook.
Nika iskum kumtux tenas Chinook ahhhhhnkuttie hiyu
cole, kunsih nika tenas tenas. Hiyas kloshe, mika
mamook wawa kopa Sidney.

Nu bedaurinde mi ne povos cheesti, pro familiaj kaj
aliaj devoj. Sed mi esperas, ke chio bone sukcesos.
Rilate Geoghegan, ne, la eldonejo de University of
Alaska malakceptis la manuskripton, post longa
konsiderado kaj, shajne, la decido preskau estis la
kontraua. Do la ms. estas denove che mi, kaj mi ne
havas ideojn pri alia(j) eventuala(j) eldonontoj.

Salutojn al chiuj, Dachjo.

-----To which I replied-----

Dankon, Dave. Masi, kakwa ntsayka wawa kapa chinuk
wawa. Mi plusendos tion al la cxinuka retposxta listo
por montri, ke ankaux la malnova, pigxina formo de la
lingvo iom pluvivas en la antikva ortografio de Shaw
kaj Gibbs. (Parenteze, cxu vi konas la cxinukan
skribsistemon, "chinuk pepa", bazitan sur la
stenografian sistemon Duployan kaj popularigitan inter
britakolumbiaj indianoj de la dioceza bulteno _Kamlups
Wawa_?)

Eble en Sidney mi havos okazon por diskuti vian libron
kun David Richardson. Kian kialon la universitata
eldonejo donis por malakcepti la manuskripton? Cxu vi
konsideris retan eldonadon?

Amike, kaj bedauxrante vian nekapablon veni al la
Kongreso, salutas
huy? (kiel ni diras en la lasxucida)
Haruo = Leland <= Liland

PS Mi eble eknomos min Haruo (aux haluo) ankaux en la
cxinuka, cxar en la duploja skribo "liland" aspektas
iom maldece, miaopinie.

=====
Ros' Haruo = Leland Bryant Ross
(Ros' estas la familia nomo)
Persona TTTejo : http://www.scn.org/~lilandbr/
Esperanto * Kantoj * Baptismo * Himnoj * Melvilo * Sushio
Seatlo * Lingvoj * Beletro Usona * dxwlEšucid * ktp