[gothic-l] Atta Unsar Recording

M. Carver mcarver at CSULB.EDU
Sat Jun 24 08:20:14 UTC 2000

I have made a few recordings with different approaches. If anyone is
interested in hearing one or some of them please message me offlist and
I will send you the file(s) by email.

Matþaius

Atta unsar þu in himinam,
weihnai namo þein,
qimai þiudinassus þeins,
wairþai wilja þeins, swe in himina jah ana airþai.
hlaif unsarana þana sinteinan gib uns himma daga, jah
aflet uns þatei skulans sijaima, swaswe jah
weis afletam þaim skulam unsaraim, jah ni
briggais uns in fraistubnjai, ak
lausei uns af þamma ubilin; unte
þeina ist þiudangardi jah mahts jah wulþus
in aiwins.
Amen.

WRITERS WANTED! Themestream allows ALL writers to publish their
articles on the Web, reach thousands of interested readers, and get
paid in cash for their work. Click below: