LL-L: "Online resources" LOWLANDS-L, 11.DEC.1999 (02) [E/S]

Lowlands-L Administrator sassisch at yahoo.com
Sat Dec 11 20:04:01 UTC 1999

 L O W L A N D S - L * 11.DEC.1999 (02) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
 Web Site: <http://www.geocities.com/~sassisch/rhahn//lowlands/>

From: Sandy Fleiman [sandy at fleimin.demon.co.uk]
Subject: "Online Resources"

[The following is in Scots and in English]

A'v juist pat up ma ain wabsteid again - better designed than afore, wi no
hivin taen the advice o "experts" this time! It's aa aboot ma ain writin. A
hinna got walins fae ma Scots novels up juist the nou, but the ar some o ma
essays in Scots aathegither ablo "Bletherskite". Some's wycelike, some's
daft, an A'll likely be pittin up mair ance a month or the like. A wadna
mind hearin ony opeenions on the subject maiter.

Naething new on ScotsteXt! lately, but their should be gey suin.

I've just revamped my website - better designed than ever before because I
didn't listen to expert advice this time! It's full of my own writing. I
haven't got any novel extracts in Scots up yet, but there are some of my
essays in Scots under "Bletherskite". They range from silly to serious, and
I'll probably be putting up about one a month. I'd be interested to hear any
opinions on the subject matter.

Nothing new on ScotsteXt! lately, but I'm working on it!

Sandy
http://scotstext.org
http://www.fleimin.demon.co.uk