LL-L: "Grammar" LOWLANDS-L, 24.JUL.2000 (03) [S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Mon Jul 24 19:02:31 UTC 2000

  L O W L A N D S - L * 24.JUL.2000 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

 From: John M. Tait [jmtait at altavista.net]
 Subject: LL-L: "Grammar" LOWLANDS-L, 21.JUL.2000 (03) [E]

 Tam wrate:

>Och Sandie,
>young Edinburgh fowk yaised did the same thing roond aboot 1947. Thay telt

>mi it wiz a new wey o' sayin it. Mah mither gied me hell fur currectin
adult
>veesiturs whae did the same. Nyaffs the loat o thum.

It wisna Sandy - it wis me!

John M. Tait.

----------

From: Colin Wilson [lcwilson at iee.org]
Subject: LL-L: "Grammar" LOWLANDS-L, 20.JUL.2000 (04) [S]

At 16:48 20/07/00 -0700, John M. Tait wrate:
>4. Thae kynds o Scots speakers is hostile ti tradeetional Scots, an
regairds
>words like 'driech' (an likely nou the pronunciation [lOx]) as
middle-class
>affectations.

A dinna think things is as baud as John's sayin. For aw that the
fowk he's thinkin on wadna see tradeitional Scots as haein muckle
tae dae wi thaimsels, on the haill they'd regaird the like o "dreich" an
[l0x] as "teuchter" speik, an aw richt comin fae that kin o fowk.

Whan ye hear "dreich" in the middle o a BBC wather forecast, that
ivverie ither hint o Scots his been eydentlie siftit oot o, A think
ye hae tae alloo that oniebodie seein it as a "middle-class affectation"
cud weel be richt.

Colin Wilson.