LL-L: "Standardization" LOWLANDS-L, 03.SEP.2000 (01) [S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Sun Sep 3 18:18:20 UTC 2000

  L O W L A N D S - L * 03.SEP.2000 (01) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: "Ian James Parsley" <parsleyij at yahoo.com>
Subject: LL-L: "Standardization" LOWLANDS-L, 02.SEP.2000 (01) [S]

John Tait wrote:

> The boddom line here is at the word disna hae an 'ae soond' except
in
> dialects whaur the oreiginal phoneme happens ti hae merged wi that
soond.

Bot hou dis this maitter? A'm no allouan hit haes an 'ae soond', A'm
juist sayan that wae ma seistem, final -ae is equivalent tae
medial -ui- in the written leid. A'm uisean the -ae spellin in this
final poseetioun acause hit's the commonmaist form in modren
screiveins, no fur onie phonological groonds.

Thai wud then be a case fur haean the spellins 'ti', 'wi' etc. fur tae
show the differ atween thaim an 'dae' an siclik. Bot we'r loassan mind
o the fact at we'l niver get a seistem whar aa the soonds bes richtlie
tae represent - whit we'r wantan is a 'gremmatical seistem' sae as
'native speakers' can read thair leid easie eneuch, an larnars disna
kim/come foondert wae orra gremmatical differs in spellin.

Aefauldlie,