LL-L "Orthography" 2002.02.06 (03) [S]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Wed Feb 6 16:34:51 UTC 2002

Sorry this went out under "Morphology" in error just now. RFH
 L O W L A N D S - L * 06.FEB.2002 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226

From: "John M. Tait" <jmtait at altavista.net>
Subject: LL-L "Orthography" 2002.02.04 (05) [S]

Sandy wrate:

>It wad be a trauchle richt eneuch, typin it aa intae Excel! Gin
>ye'd uised the Access interface ye could a uised update queries
>an the like tae help ye oot wi a lot o things - at least I wad
>think sae, fae the amoont o duplication in the tables (tho whan
>I say "tables" I think thae lists atween the tables is mair
>uisefu for the kin o thing I hae in mind).

Sorry - whit I meant wis, I typit the wittins frae the LAS _lists_ inti Excel,
an
than importit thaim inti Access tables. The tables in the LAS is no muckle
uiss
as faur's I can see, cause thay'r redd inti theoretical categories, whaurbyes
wantit ti redd thaim inti my ain categories foondit on whit phonemes kythes in
concrete words, no on fillin slots in a theoretical vowel inventory, at seems
ti
be the foond o the LAS tables.

John M. Tait.