LL-L "Language use" 2003.05.13 (14) [E/LS]

Lowlands-L sassisch at yahoo.com
Tue May 13 21:41:35 UTC 2003

L O W L A N D S - L * 13.MAY.2003 (14) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * sassisch at yahoo.com
Posting Address: lowlands-l at listserv.linguistlist.org

From: "Friedrich-Wilhelm Neumann" <Friedrich-Wilhelm.Neumann at epost.de>
Subject: LL-L "Language use" 2003.05.07 (07) [LS]

Moin, Dach ook, leeve Leeglanners,

ick schreev:

> From: Friedrich-Wilhelm Neumann" <Friedrich-Wilhelm.Neumann at epost.d
> Subject: Administratives
>
> Moin, Reynhart, Leeglanners,
>
> wo kann 't angoohn?
>
> Opp LL-L l ppt siit (lange) Tiiden nix meihr opp Platt, de letzen Moond'
> ver 90% in 't Ingelte.
> Wi wull 'n doch  ver Sassisch schrieven unn' snacken (sau steiht dat
> innne
> www.), mann- hefft Jii dat vergeeten? (............)

_____________________________
(English below)
_____________________________

Dank' Jau aal, dee antert hefft, un' weest ne düll, watt ick nu' eirst
Tiid
heff, Trüch tau schriieven.

Joo- door givvt noch Lüü', de ne blauts Ingelt proot, wüss' ick doch!

Mittünner denk ick, jeeidereen schall mol' n Döntje, Pratje schriiven,
wenn
em door no is- ne blauts jümmer "hoogweetenschapplich" blieven!
Jüst opp Platt (ne blaut ..."Düütsch") kann 'st 'n Baarr Undüüg
vertellen,
oon de "gauden Benimm" tau büsskeern- dücht mi.
Kannst tau jeeideen Keirl "Du" seggen (bii Frouwenslüüd 'n lütt beeten
verscheeden), kannst "Schiet" or "Swineegel" seggen, oohn datt eein
Minschen
sick beleidicht fööl 'n deiht.

Mann- ick bünn amend ne de "typus", de oon Innen "stories" schriiven
kann.
Mi dücht overs, mang Jau sünn 't 'n Bült Lüü, de dat woll kunnen.

Mann- wenn 't meuglich is- mit 'n Ingelte Översetten (denn doch weller);
mit
de Üümluuden klappt dat joo woll ne jümmers!

Ron un de Böbersten bi LL-L schöllt door woll nix teegen hebben!

Allerbest Kumpelmenten:

Fiete.

::::::::::::

English:

Hallo to all Lowlanders,

Thanks to all of You answering to my posting. Please don't be angry for
my
late reaction.

Sometimes I think, everyone should post a little story, if he feels
common
to do it- not only those serious "highly scientific" remarks.
Specially in our Low Saxon dialects (not only "...German") as I think we
have good opportunity to talk about much nonsens and "near-silked" stuff
without violating our own or the common rules.

One is able to offer the (UG) "DU" to everyman (a little bit different
women), You may use words like "sh..." and "swine-hedgehod" for
characterizing anyone without injuring him.

I am, by no means,  the type of man to write endless stories. But I
think,
there are a lot of people among You who are able and skillfull enough
for
it.

Please- if possible- with an English translation (at this point at least
it
is very useful); at the moment it doesn't work with the vowels at LL-L.

Ron and the "upper staff"  shall agree, as I guess.

Best regards:

Fiete.

-------

From: R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com>
Subject: Language use

Fiete, my schal 't recht syn, so lang as uut dey list keyn "chat room"
wardt.  Vun 'n "wetenschuplichen" standpunkt uut wardt je altyd
"language corpora" bruukt.

"Böverste" givt 't by us nich.

Fiete, it's all right with me, as long as we don't laps into "chat room"
mode.  The "scientific" side of things can always use some language
corpora.

There's no one "upper" around here.

Gröytens/Regards,