LL-L "Delectables" 2004.01.30 (06) [A/D/LS]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Sat Jan 31 00:31:57 UTC 2004

L O W L A N D S - L * 30.JAN.2004 (06) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net
Posting Address: lowlands-l at listserv.linguistlist.org
S=Scots Sh=Shetlandic V=(West)Flemish Z=Zeelandic (Zeêuws)

From: ezinsser <ezinsser at icon.co.za>
Subject: LL-L "Delectables" 2004.01.30 (05) [A/D]

Dag almal,

Ek het jou skrywe oor ons eetgewoontes baie geniet, Fred.

Ja, my broers het veral gemurmureer as ma die dag sou sê, "Daar's brood in
die yskas, kinders!"
> Moeder is bijvoorbeeld een dagje weg, vader en de kinderen moeten dan maar
> "brood eten".

Ron, ons het suiker en melk op ons mielie-, hawermeel- of sorghumpap geeët.
Ons ouma aan moederskant het mieliepap met geblikte sardyne of droë biltong
gemeng.
Botter en wit peper was ook 'n goeie kombinsaie.
> ...man [maar] söyte saken [zoete zaken] wardt ’s morgens tou d’n
 “vröystük” or
> tou dey “vröyköst” (Joun “ontbijt”/”ontbyt”) nich eten.

Groete,
Elsie Zinsser