LL-L "Resources" 2004.03.16 (03) [D]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Tue Mar 16 17:54:05 UTC 2004

L O W L A N D S - L * 16.MAR.2004 (03) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net
S=Scots Sh=Shetlandic V=(West)Flemish Z=Zeelandic (Zeêuws)

From: R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com>
Subject: Resources

Beste Laaglanders,

Ik heb gisteren een bericht ontvangen dat radioprogramma's in Nederlandse
streektaal aankondigt.  U vindt het hieronder.  Ik heb op het web een
schakel naar een alternatief-pagina gevonden:
http://www.rtvlosser.nl/index2.asp (onder "Programma's").  Jammer genoeg
schijnt geen van de streaming-audio-verbindingen met ACCENT FM te
functioneren (rtsp://dumbella.duckstad.zx.nl/live/rolive.rm,
http://www.accentfm.nl/rolive.rpm).  Dit is betreurenswaardig voor ons die
ver vanaf Nederland wonen.

Groeten,
Reinhard/Ron