LL-L "Literature competition" 2004.11.11 (02) [D/E]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Thu Nov 11 20:58:37 UTC 2004

L O W L A N D S - L * 11.NOV.2004 (02) * ISSN 189-5582 * LCSN 96-4226
http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net

From: Cor Rorije <praotstoel at hetnet.nl>
Subject: nieuw mailadres

Dag Ron,

Ik heb een vraag en een mededeling.

Op dit moment heb ik een nieuw mailadres met ADSL. Daardoor kan ik mijn oude
adres (praotstoel at freeler.nl)niet meer gebruiken en is het ook niet mogelijk
mij Signoff te mailen op de juiste wijze.
Kun jij dat als beheerder regelen.
Het aanmelden kan ik dan wel weer via mijn nieuwe adres.
(praotstoel at hetnet.nl)

Daarnaast wil ik meedelen dat op vrijdagavond 19 november in museumboerderij
Strunk in Raalte (Overijssel) de prijzen worden uitgereikt van de
streektaalschrijfwedstrijd 2004.
Al vele jaren organiseren de IJsselacademie en de Dialektkringe voor Salland
en OostVeluwe deze tweejaarlijkse wedstrijd. Dit jaar voor het eerst ook met
het van Deinse Instituut (Twente.
Het thema is "Vlinders" en de schrijvers mochten een kort verhaal of een set
van 3 gedichten inzenden. Er is gekozen voor alleen beginners. Dus mensen
die nog nooit gepubliceerd hebben.
We zijn heel benieuwd naar de uitkomst.
Wordt vervolgt.

Met vriendelijke groet,

Cor Rorije, Schriftbeheerder
Dialektkringe Salland en OostVeluwe
0578-693894
praotstoel at hetnet.nl

----------

From: R. F. Hahn <lowlands-l at lowlands-l.net>
Subject: Literature competition

Dag, Cor!

Bedankt voor jouw berichten hierboven.

De adresverandering is geen probleem. Men moet me slechts het nieuwe adres
geven. Ik heb jouw abonnement ondertussen al dienovereenkomstig veranderd,
en je heeft waarschijnlijk een automatisch geproduceerd bevestigingsbericht
ontvangen.

Ik heb een vraag betreffende de streektaalschrijfwedstrijd die je hierboven
vermeldde. Zijn werken in alle Nedersaksische dialecten aannemelijk of
slechts werken in Sallandse en Oost-Veluwse dialecten?

Op mijn netwerkpagina
(http://www.sassisch.net/rhahn/low-saxon/plattewelt.htm) will ik onder
"Literatuurprijzen" (http://www.sassisch.net/rhahn/low-saxon/prizes.htm)
alle Nedersaksische schrijfwedstrijden aankondigen. Kan je of iemand anders
me aankondigingen en specifieke details betreffende deze (vermoedelijk
regelmatig plaatsvindende) Sallandse en Oost-Veluwse
streektaalschrijfwedstrijden zenden?

Bij voorbaat bedankt.

Reinhard "Ron" F. Hahn
Founder & Administrator, Lowlands-L
lowlands-l at lowlands-l.net
http://www.lowlands-l.net

P.S.: Happy Birthday of Bahá'ulla to our Bahá'í friends!