LL-L 'Etymology' 2006.08.10 (06) [E/LS]

Lowlands-L lowlands-l at lowlands-l.net
Thu Aug 10 22:07:54 UTC 2006

http://www.lowlands-l.net * lowlands-l at lowlands-l.net
Commands ("signoff lowlands-l" etc.): listserv at listserv.net

L O W L A N D S - L * 10 August 2006 * Volume 06

From: 'jonny' <jonny.meibohm at arcor.de>
Subject: LL-L 'Etymology' 2006.08.10 (03) [D/E]

Hi,

Kevin wrote:

> Actually I would suspect that some scientist decided to call that hormone
> 'dopamine' because of its connection with the effects of dope.

It's just a chemical abbreviation: "D-ihydr-O-xy-P-henylalanin-A-MIN"

Greutens/Regards

Johannes "Jonny" Meibohm

----------

From: 'Stellingwerfs Eigen' <info at stellingwerfs-eigen.nl>
Subject: LL-L 'Etymology'

Hi (or should I write 'High', by mistake?),
Ik geleuf dawwe onderhaand allemaole wel begriepen wat _dope_ of _doop_ zo
ongeveer is of inhoold. As et now om een rituele besprenkeling of
onderdompeling gaot of et gaot om een additief zoas bi'jglieks in eulie en
bezine of et gaot om et onderdompelen van een warkstok in varve om d'r een
kleurtien an te geven of alderdeegst om een smaekeloze (potato)chip die even
in een dipsaus holen wodt om d'r wat een smaekien an te geven, et is veur
mi'j allemaol etzelde. Et woord _dope_ of _doop_ zal ongetwiefeld hiel oold
wezen, al was 't alliend al omreden dopinggebruuk zo oold is as et om et
leveren van een extra (sport)prestaosie gaot, en dat is al een hiel oold
gebruuk. Is et verschiensel _dope_ in disse zin ok niet een betien
arbitrair? Meer as 3000 jaor leden wodde d'r al op cocaineblaeder kauwt as
men doe een bovermaotige inspanning leveren mos, zoas een barg beklimmen.
Aanderen hebben pasta (maccaroni) cigeretten neudig of alderdeegst sex as
een possien _dope_. Ikzelf drink ongeveer 30 tot 40 koppen koffie daegs as
_dope_.

Jonny ... en dus bestaat dat niet.;-)
Ie misten mien knipogien grif?

Gabriele: I am pretty sure that "dope" is short for the hormone dopamine.
Mag zo wezen mar as dope al zo oold is as sport, hadden ze doedertieden al
weet van dopamine?

Mijn huidige Van Dale:
doop (de ~ (m.), dopen)
1 rituele besprenkeling van het hoofd met water of gehele onderdompeling als
symbolisering van de intrede in een geloofsgemeenschap en als zinnebeeld van
de afwassing van de zonde => doopsel
2 feestelijke inwijding
3 [Belg.] ontgroening

Mit een vrundelike groet uut Stellingwarf,
Piet Bult