LL-L 'History' 2006.12.10 (01) [D/LS]

Lowlands-L List lowlands.list at gmail.com
Mon Dec 11 04:05:23 UTC 2006

L O W L A N D S - L * 10 December 2006 * Volume 01

From: Utz H. Woltmann <uwoltmann at gmx.de>
Subject: LL-L 'History' 2006.12.08 (02) [LS]

Arend Victorie schreev:
> H. Woldman vreug:
>
> Mag een van onze Nederlanders ons even daarover voorlichten, wat voor
> hem de woorden "de Nederlanden" en "uit de Nederlanden" betekent.
>
> Veur de jaortelling, wörden de Nederlanden (Ok wel de leeglaanden
> enuumd.)bewoond deur Waarschienlijk Keltische volksstammen. Daornao
> deur Gemaanse, (Friezen, Bataven en kaninevaten) ca. 50 Veur Chr.
> Underwörpen deur de Romeinen. Hèur onderwarping duurde töt 't begun
> van de viefde ieuw,toen zij uut dizze contreien verdreven wörden deur
> Germaanse stammen, die van aover de Rijn kwamen. Onder die stammen
> [...]
Beste Arend,

besten Dank ook för de gaue Antwoort. Man blots, wenn ik dat richtig
mitkregen heff, denn betekend se de Union vun 7 Kuntreien vundaag jümmer
as 'Nederland' (Eentall) un nich mehr as 'De Nederlanden' (Mehrtall).
Daar köönt wi, de Lowlanders, doch kommodig vun
Nederlanden/Nedderlanden/Neerlannnen snacken, meent wi de Lowlands
(Nederland, Neddersassen un ümto)? Mi dücht, düsse Naam is beter as
Leegland orrer Sietland.

Dank u wel voor uw antwoord. Maar toch, de Unie van 7 Nederlandse
gewesten wordt vandaag 'Nederland' (enkelvoud) genoemd en niet meer 'De
Nederlanden' (meervoud).  Mogen wij, de Lowlanders, toch rustig van 'De
Nederlanden' praten wanneer we menen de Lowlands (Nederland, Nedersaksen
samen met anderen nabije landen). Ik geloof, deze naam is beter dan
Leegland of Sietland.

Mit heel fründliche Grötens / Met vriendelijke groeten
Utz H. Woltmann