LL-L "Events" 2007.08.30 (02) [LS]

Lowlands-L List lowlands.list at gmail.com
Thu Aug 30 18:12:06 UTC 2007

L O W L A N D S - L  -  30 August 2007 - Volume 02
Song Contest: lowlands-l.net/contest/ (- 31 Dec. 2007)

From: "Arend Victorie" <victorie.a at home.nl>
Subject: LL-L Jan

Jan..

Ik heb mien breur gistern naor 't hospice toe mutten brengen.

't Was een zwaore gaank maor 't  kun gewoon niet langer, thuus was hij ok
mar allennig en 't was gewoon niet meer vertrouwd. Jan die hef uutzaaiingen
in zien rechterarm, zien borst en in zien heufd. Baovendien hef Jan in
verhoogde mate de ziekte van Alzheimer en hij begrep zölf niet waorumme hij
uut zien huus mut. En waorumme hij niet weer terogge kan. Ik mankeer toch
niks? Wanneer gaot wij now weer op huus an?Dat bint de vraogen waor hij als
mar mit komp. En aj 't hum dan uutlegt, dat hij hiel arg ziek is, dan is hij
èempies stille en dan zeg hij: Dat is niet zo mooi… Hoe lang he'k nog te
leven? 't Ienigste wat wij daor op kunt antwoorden: Niet zo lange meer Jan.
En dan zie'j hum naodeinken en zeg hij: Gaot wij dan now op huus an?

Olde man.

Harfst kleurt bomen,
rimpels, tiekent zörgen
en ogen, vraogt naor gistern.
Gedachten, valt stille
in de harfstbladen.

Now, is weg,
vrogger komp weer.
Takken, wiegt zachies

Hen en weer.
Hen en weer.

Verdwaalt in 't heden,
jaank naor vrogger,
naor Vaar en naor Moe
en 't pad langs de wieke.

Takken  wiegt zachies.

Veur hum hoeft 't niet meer…

Goodgaon,
Arend Victorie

----------

From: R. F. Hahn <sassisch at yahoo.com>
Subject: Events

Och, leyve vründ Arend, dat is 'n heyl trurige saak! Wees' bedankt, dat Du
Dyn LL-L-vründen daar mit vertrouen dayst. Myn dinken un myn hart sünd in
düsse sware tyd by Dy un Dyn luyd'.

In Dyn truer, leyve Arned, hest Du 'n basig stük prosa un rymel schreven.
Dat schullen de minschen in dey gallery tou seyn krygen. Wenn Du dat wult,
den dou ik dat daar tou un dou ook 'n Ingelsch oeverdragen mit tou. Wees' so
goud un schryv' an my of dat gayt or nich.

Groytens vun Dyn vründ