LL-L "Language politics" 2007.11.17 (06) [E/LS]

Sat Nov 17 21:07:13 UTC 2007

L O W L A N D S - L  -  15 November 2007 - Volume 06
Song Contest: lowlands-l.net/contest/ (- 31 Dec. 2007)

From: jonny <jonny.meibohm at arcor.de>
Subject: LL-L "Language politics" 2007.11.16 (07) [E/LS/German]

Marcus Buck schrieb

> ...so'n Schiet ...
> ...dat is Scheiße...
> ...(Schiet is veel to nett).
>...Schiet maakt ...
Da hat er wohl recht und am Ende wohl auch hier, wo er behauptet,
> ...Lütjensee is hoochdüütsch, dor bitt de Muus keen Enn vun af.

> Wenn ik op Hoochdüütsch 'Browser' seggen do, denn is dat
> keen engelsch Woort,

Weiter:
>  Heiko hett dat Woort 'fastleggt' en beten unvörsichtig bruukt
Alles meine Schuld...

> Un wat Karl-Heinz schrifft, kunn allens ok ut'n Mund vun en ganz
> engsteernten Hoochdüütschen-un-ans-nix kamen.
...und die von Karl-Heinz, wenn die groteske Lächerlichkeit solcher Projekte
offenbar wird und bis nach Japan überschwappt. (Look, Paul [Finlow-B.]- one
more North German citizen who hates the Standard Germans ;-))!

Karl-Heinz, lass' uns in Zukunft nicht mehr '*Bützfleth*', sondern '*
Schollenfilet*' sagen. Die gleichnamigen Einwohner verkaufen wir dann an *
'Himmelpforten*'- äh- *'Haeben's Döör'* oder an '*Hammah*', platt '*Homer*'.

Um im gleichen Tenor zu bleiben: was für ein B*u*ckmist ;-)!
Sollte hier, bei uns, irgendwann Ähnliches verordnet werden, lass' ich den
besten Graffity-Sprayer aus Cuxhaven kommen und auf das vermadderte
Ortsschild ein knackiges Pin-Up applizieren.

> Gah mi dor vun af.
Klei mii ;-)!

Jonny Meibohm

From: R. F. Hahn < sassisch at yahoo.com>
Subject: Language politics

Now, now, boys!

"Lowlands" doesn't have to mean "low road."

Man jümmers suut un sinnig in'n Sandkassen!

Kumpelmenten,