LL-L "Language use" 2008.08.05 (02) [E/S]

Tue Aug 5 15:08:16 UTC 2008

L O W L A N D S - L - 05 August 2008 - Volume 02

From: Mike Morgan <mwmosaka at gmail.com>
Subject: LL-L "Language use" 2008.08.04 (05) [E]

Sandy,

Yes, I agree all around with Marsha and Paul and all the silent many
as well. We LOVE to see your Scots contributions.

An, Laddie, gin ye chuise ta skreive yeir thochts anent sign lengwij
in Scots an nae in Sasannach, A micht juist daunce gled lyke.

(NOU ye ken richt weill whatfor A dinnae skreive in Scots.It aw cums oot ...
)

Mike || マイク || माईक || Мика || માઈક || მაიქ || ਮਾਈਕ || מייק || மாஇக் || ما
یک
================
Dr Michael W Morgan
Managing Director