LL-L "Traditions" 2008.11.01 (09) [A/D/E]

Sat Nov 1 21:48:20 UTC 2008

L O W L A N D S - L - 01 November 2008 - Volume 09
Please set the encoding mode to Unicode (UTF-8).
If viewing this in a web browser, please click on
the html toggle at the bottom of the archived page
and switch your browser's character encoding to Unicode.

From: Elsie Zinsser <ezinsser at icon.co.za>
Subject: LL-L "Traditions"

Haai julle,

Jacqueline, halloween en Sinterklaas is nie Suid-Afrikaanse tradisies nie en
speel dus geen rol hier nie, ook nie kommersieël nie.

Ek het familie in die VSA en dus weet ons van al die feestelikhede rondom
halloween. Ek het vir my kleinseun hierdie jaar 'n groot Amerikaanse pampoen
uitgehol en kompleet met mond-, oog-, neusholtes en brandende kers
toegerus.

Dit lyk prettig op my voorstoep maar sal waarskynlik gou in die hitte
inmekaarsak.

Groete,

Elsie Zinsser

From: Jacqueline Bungenberg de Jong <Dutchmatters at comcast.net>
Subject: LL-L "Language maintenance" 2008.10.30 (03) [A]

Halloween is duidelijk een feest dat aan de oogst verbonden is. Wat doen
jullie op het Zuidelijk halfrond daarmee als het voor jullie net lente
begint te worden?

Vieren jullie Sinterklaas? Groetjes, Jacqueline

----------

From: Jacqueline Bungenberg de Jong <Dutchmatters at comcast.net>
Subject: LL-L "Traditions" 2008.11.01 (05) [A]

Oops!  Beste Mark, Je stelt in je welsprekende brief dat: Ek wil nie die
wanopvatting skep dat ons voorgeslag in die land 'n bedroewege spul skepsels
sonder pret die Lewe deur gevaar het nie, in teendeel. Maar ons kermisse,
ons nagmaalbyeenkomste, ons vendusies, opsit, troue, dope en selfs
begrafnisse, moes die nodige gees van samesyn en geselligheid dra, en hulle
het. Lees maar uit die boeke van buitelandse besoekers, hoe kon die
plaasboer darem opskop!

Amen, daar ben ik het volkomen mee eens. Daarom ben ik ook zo blij dat we in
Nederland beide Sinterklaas met cadeautjes voor de kinderen vieren en
Kerstfeest met alleen maar witte kaarsjes in de boom! Wat ik daar zo
heerlijk van vind is dat het een plechtig Christelijk feest is dat ook de
Heidense hoop op de jaarlijkse vernieuwing in zich mee draagt.

Vriendelijke groeten, Jacqueline

PS Do not worry about the whiplash of our honored Kahuna. He really is a
pussycat. J.