LL-L "Language politics" 2008.11.18 (02) [A/E]

Tue Nov 18 15:35:10 UTC 2008

L O W L A N D S - L - 18 November 2008 - Volume 01
Please set the encoding mode to Unicode (UTF-8).
If viewing this in a web browser, please click on
the html toggle at the bottom of the archived page
and switch your browser's character encoding to Unicode.

From: Paul Finlow-Bates <wolf_thunder51 at yahoo.co.uk>
Subject: LL-L "Language politics" 2008.11.17 (02) [A]

From: ppvaneeden at ziggo.nl
Subject: {Spam?} RE: {Spam?} LL-L "Language politics" 2008.11.15 (02) [A/E]

"...Ons het in Suid-Afrika byvoorbeeld maar een enkele Afrikaanstalige
koerant....."

Ag ????!!!!???

What happened to them all?

Paul Finlow-Bates

----------

From: E Zinsser <ezinsser at icon.co.za>

Haai almal,

Petrus, ek is dit met jou eens dat ons moet werk maak om die behoud van
Afrikaans maar dan moet ons dit binne die raamwerk van die huidige gegewe
doen. Die Nederlanders gaan dit nie vir ons doen nie (hulle sukkel dan om
Nederlands se behoud!) so ons eie mense moet dit vir ons doen.

Jy was lanklaas hier! Van alle hoeke blêr Afrikaanse musiek in my ore en kyk
maar onder my L-L Media possie na al die koerante en tydskrifte. Hei, selfs
Woolworths en die CNA dra Rapport elke Sondag!

Ek gaan Desember in San Diego kuier en vat Afrikaanse kinderstories op
disket en Afrikaanse kinderboeke saam. Sekerlik moes drukkers en
publiseerders diversifiseer om finansiële behoud, maar Afrikaans kry jy nog
steeds.

Elsie Zinsser