LL-L "Resources" 2011.01.13 (01) [NL]

Thu Jan 13 18:38:14 UTC 2011

L O W L A N D S - L - 13 January 2011 - Volume 01
Posting: lowlands-l at listserv.linguistlist.org

From: Roland Desnerck <desnerck.roland at skynet.be>
Subject: LL-L "Resources" 2011.01.10 (03) [EN]

Beste allen,

Mag ik langs deze weg onze medetaalgenieter Roger feliciteren met het
verschijnen van zijn Woordenboek van het Melkwezers.

Ik weet hoeveel enthousiasme, werklust en tijd er nodig zijn om tot zo'n
resultaat te komen. Het betekent het bewaren van wat ooit eens was voor het
nageslacht. Het leven achter de klan ken dus!

Wat een uitgave in eigen beheer betekent, weet ik ook.

Maar ik mag niet klagen met de uitgaven in eigen beheer van mijn Oostends
Woordenboek dat in 2006 een vierde uitgave kende, en waarover onze Ron en
Piet Bult het hadden in L.L.- mails in 2006.

Met onze L.L-s besef je hoe talrijk over de wereld de taalminnenden zijn. En
steun en aandacht krijg je bij vrachten...

Aldus Roger, nog eens een dikke felicitatie en ik wou graag weten hoe ik aan
jou werk geraak.

Toet noaste ki,

Roland Desnerck

Watergangstraat 9