[Lowlands-l] Why do I not receive anymore your mails ?

Lowlands Languages & Cultures lowlands-l at listserv.linguistlist.org
Fri Jun 12 06:52:21 UTC 2015

Beste,

Ook ik heb vele jaren deelgenomen aan het taalkundig bad wat we via Lowlands konden ondergaan. Ook ik mis die vele acties en reacties van over de gehele wereld.
Ik heb gezocht en het enige wat ik nog vinden kan, is dat Ron geboren is in 1947 en zich in 2010 tot het Jodendom (zo las ik het op INTERNET) zou bekeerd hebben.
Je kan dit vinden als je intikt: Ron Hahn, Seattle

Toet noaste ki,

Roland Desnerck
Rogierlaan 25
8400 Oostende
West-Vlaanderen

Op 12-jun-2015, om 08:01 heeft Lowlands Languages & Cultures het volgende geschreven: