pas op, virus- virus warning

victoria nyst victorianyst at HOTMAIL.COM
Sat May 18 13:09:26 UTC 2002

Hallo allemaal,
Heel vervelend dat ik jullie dit bericht ook moet sturen, maar het virus zat
inderdaad bij ons ook in de PC.
Onderaan dit bericht staat hoe je het kunt controleren of het virus op
jullie computer zit en hoe je het kunt verwijderen.
Sorry voor het ongemak!
Victoria Nyst

Hello everybody,
I'm sorry I have to send you this message, but I received a virus trough my
e-mail and possibly it has spread to you as well, since you were in my
address book.
To delete the virus:

1 Go to: start.
2 Click: search
3 Click: files and folders
4 Fill in: jdbgmgr.exe      (NB: search the C disk)
5 If a document is found with a gray bear as its icon, delete this document
immediately.
6 Empty the trashbin after this, as the virus stays active in the trash bin
as well.
7 Send an e-mail to all persons in your address book, so they may check
their disks as well.

Sorry for the inconvenience!

Victoria Nyst
>From: Marian Smulders
>To: Hallo mensen.
>Ik heb slecht nieuws.Ik heb zojuist een e-mail ontvangen, dat er een nieuw
>virus in omloop is. Dit virus verspreid zich via het
>
>adresboek. Ook ik heb dit virus moeten verwijderen.
>
>Zoals men mij gemeld heeft, blijft het virus 14 dagen verstopt om daarna
>schade aan de C schijf aan te richten.
>
>Daar jullie in mijn adresboek staan, kijk jullie bestanden even na.
>
>Hoe moet je dit doen: (Je kunt meedoen terwijl je dit leest)
>

>  1) Klik op: start.
>
>  2) Klik op: zoeken.

> [...]

Drs. V.A.S. Nyst
Universiteit van Amsterdam
Amsterdam Centre for Language and Communication
Spuistraat 210
1012 VT Amsterdam
The Netherlands
++31 20 525 3107