CFP: NyelvelmXlet Xs kontaktolo'gia 2012

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Tue Jun 26 09:11:25 UTC 2012

Dear All,

forwarded (below, in Hungarian), a CFP for a workshop on language theory and contactology, to be organised by the Department of Theoretical and Hungarian Linguistics of the Catholic University of Piliscsaba in November 2012. For more information, please contact the organisers.

Best
JL
--
Univ.Prof. Dr. Johanna Laakso
Universität Wien, Institut für Europäische und Vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft (EVSL)

Välitetty viesti alkaa: