Fwd: [Kitu] MMDT2012

Johanna Laakso johanna.laakso at univie.ac.at
Mon Mar 5 12:21:09 UTC 2012

Dear URA-LISTs,

with usual apologies for cross-postings, a CFP (registration deadline extended) to a conference which might interest Uralic dialectologists as well. (Scroll down for English and German versions.)

Best
JL
--
Univ.Prof. Dr. Johanna Laakso
Universität Wien, Institut für Europäische und Vergleichende Sprach- und Literaturwissenschaft (EVSL)

Välitetty viesti alkaa: