Jobs: Estonian lecturer's posts

Pomozi Péter peterpomozi at gmail.com
Fri Apr 26 19:54:23 UTC 2013

Ma ei tea Brnost midagi. Aga see pole kaugel, juhul kui palk hea, ja tasub
sinna üldse kandideerida. Leila teab vist midagi Brno eesti kohast. Terv,
Peeter

--
Ne nyomtasd ki ezt az üzenetet, ha nem feltétlenül szükséges! Napról-napra
kevesebb fa van a világon, pedig erdők nélkül nincs élet a Földön.